joi, 5 iulie 2007

Imdb

E bine să ai anumite repere înainte să vezi un film. Spre exemplu, atunci când te uiţi la televizor ... e mai bine să ştii dinainte cu ce o să-ţi ocupi următoarele două ore, nu de altceva, dar să nu te trezeşti la sfârşit că ai pierdut timp preţios din viaţă.
În general când vreau să aflu valoarea unui film, mă uit pe imdb. Acolo afli ce notă i-au dat alţi cinefili şi ce premii a luat (dacă e mai vechi şi dacă a luat vreun premiu, desigur).
În cazul meu ca să-l consider de calitate, trebuie să aibă o notă peste 7, acordată de un număr mai mare de o mie de voturi.
Îmi place să urmăresc filme de Oscar. Cu cât au mai multe premii Oscar, cu atât sunt mai bune. Mai sunt şi alte distincţii care merită luate în seamă, cum ar fi Globul de Aur, Bafta, César, Cannes.
E ca şi cu oamenii ... dacă mai multe persoane (care nu se cunosc între ele) o vorbesc de bine pe o alta, înseamnă că acea persoană e de calitate şi invers.

Un comentariu:

Anonim spunea...

"În cazul meu ca să-l consider de calitate, trebuie să aibă o notă peste 7, acordată de un număr mai mare de o mie de voturi.Îmi place să urmăresc filme de Oscar. Cu cât au mai multe premii Oscar, cu atât sunt mai bune. "

Nu poti sa ai idea ta proprie trebuie sa faci pe oaia si sa te conformezi la ceea ce e trecut pe imdb la rating ? Ai auzit de Donnie Darko sau Memento? Nu au atatea premii precum Titanic dar sunt de 10 ori mai bune...Un film nu se judeca dupa nota de pe imdb...sunt multe filme underrated acolo...do your research...